Nu plågas Kim Kardashian av sin graviditet

Kardashian har sagt att hennes graviditet ”inte är rolig” och att hon lider av smärtor.
– Jag har inte mått illa, men jag skulle inte säga att graviditeten har varit lätt. Folk säger att graviditeten är rolig och att de älskar det, men jag håller inte med. Fast jag har hört att det är värt det, säger hon enligt TMZ.
Och precis som många andra gravida har hon drabbats av olika begär.
– Jag längtar efter sushi, men jag vet att jag inte får äta det. Så jag äter mycket morötter och selleri med dipp.

Trots att Kanye West är pappa till barnet är hon fortfarande gift med basketspelaren Kris Humphries.
Kardashian och Humphries bröt upp i oktober 2011, men har sen dess dragits med en tuff skilsmässa i domstol.
– Om inte Kim ger efter för Kris krav att godkänna skilsmässan kommer hon fortfarande vara gift med honom när hon föder, säger en nära källa till RadarOnline.
En av dom som är emot att Kardashian ska få barn med en man hon inte är gift med är hennes bror – Rob Kardashian.
– Jag kommer vara gift innan jag får barn, säger Rob till People magazine.
Kardashian och Kanye West vet inte om de ska få en pojke eller flicka.
– Jag vill bara ha en frisk bebis.
Källa: Aftonbladet

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0