Danny: Jag har verkligen grisat ner mej totalt

Danny Saucedo, 26, har förutspått att superkroppen är på väg att bli en dunderflopp.
Den godis- och kakkantade kosten under Melodifestivalen gör inte några underverk för magrutorna.
– Under Melodifestivalen har jag verkligen grisat ner mig totalt, har han berättat för Nöjesbladet tv.
Enligt programledaren glider chokladbollarna ner – en efter en.
– Jag har tappade konceptet totalt sen jag kom hit.

Men frågan är om Danny inte överdrivet en aning.
Träningsbilderna från hans Instagramkonto vittnar om att superkroppen sitter där den ska.
Enligt Danny själv är det ”hårt jävla slit” och styrketräning fem dagar i veckan som ligger bakom den vältrimmade kroppshyddan.
– Jag har inte fått den gratis. Jag har tränat hårt, ätit rätt, har han sagt.
Uppdateringar kring superkroppens ovissa framtid följer.
Källa: Aftonbladet

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0