Bra dag imorgon!

Imorgon så blir nog dagen as bra! Kommer till skolan klockan 8 och har Hygienlektion tills 9 ca och sen så ska vi gå till Kungshöga skolan och kolla på någon föreläsning om någon Muslimisk kille som blev bortgift eller något som börjar klockan 10, har ju aldrig varit på den skolan inuti så ska väl bli lite kul o se något nytt :) det bästa med allt är ju att Matlagningslektionen går bort för oss den här veckan då då eftersom att vi går dit!:D sen efter skolan så ska mamma och jag handla lite :)
Just nu ligger jag i min sjukt sköna säng och spelar SongPop och sms:ar :)
Ikväll har jag bara varit hemma med familjen och kollat på "c/o Segemyhr" bland annat , slutade ju tjugo i 4 så tog bussen hem 16.10 så kom ju hem lite senare också , så vi har ätit, jag har duschat , städat rummet och lite sånt typ :) helgens planer blir ju att dra till Skåne med Hanna då!:)
Lite av mina grejer som jag beställt är ju påväg hem till mej också fick vi skrivet idag på mammas mail idag :) så super bra! :D
Ska snart sova nu, kram!!:)

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0