Sjuk...

Mådde illa, ont i huvudet & halsen igår innan jag gick o la mej runt 2 typ, men jag somnade ändå. Vaknar mellan 5 i sju o sju och ligger på sidan för mår så sjukt dåligt, och då byter jag sida och då mår jag ännu mer illa och andas tungt för kunde knappt andas, försöker putta på bästis så hon ska vakna men det gör hon inte, efter ett tag så vaknar hon. Jag går upp och känner att jag måste spy och går in på toan och slänger på mej en övertröja o spyr, mamma kommer in o håller upp mitt hår fast de hade redan kommit i de ändå.. och jag valde inte själv att spy, de bara kom.. och sen la jag mej ner på golvet och spydde på sidan, stackars mamma som fick stå där och sen städa efter mej. Sen så satte mamma på duschen så gick jag in. Efter de tog jag på mej min morgonrock och så gick bestie och jag ner och la oss i soffan runt halv 8 och kollade på film ist. Jag behövde spy flera gånger men det gick inte, sjuukt hemskt var det när jag fick gå in o ut till toan hela tiden... sen lyckades vi somna och vaknade halv 2 o då mådde jag bättre men de vände direkt så spydde igen, fast inte så mkt, hade nog kunnat spy as mkt men hade ju inget att spy upp så att de kom ju inte mer. Så nu har jag ätit en halv banan iallafall och ska dricka lite nyponsoppa. Gustav ligger i mitt knä o myser (A)
Har sjukt ont i huvudet nu, fryser inte längre ialf, förut frös jag som fan.
O JAG VILL INTE VARA SJUK PÅ NYÅR! :'(


/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0