Mina julklappar :D


Presentkort på Veromoda på 400kr av mamma & pappa

Presentkort på Ginatricot på 400kr av mamma & pappa

Nagellack från mamma & pappa

Halsband från mamma & pappa

Beyoncés nya skiva från mamma & pappa

"Two And A Half Men" säsong 1&2 från mamma & pappa

2 mobilskal från mamma & pappa

Plattång från mamma & pappa

"Kvarteret Skatan" säsong 1,2,3 av mamma & pappa

Chokladkartong från mamma & pappa

Hårspray från mamma & pappa

3 ögonskuggor från mamma & pappa

Likadana örhängen från mamma & Hanna xD

Glitternagellack från Hanna

Ögonskugga från Hanna

Blått läppstift från Hanna

Presentkort på Ginatricot på 300kr från min bror Daniel

Hahaha Daniel gav denna lite på skojj.. XD

Presentkort på Ginza på 300kr från min bror Fredrik

Är supernöjd med mina julklappar! Tack alla!!
:D :D :D
Fick 2 mascaror med av mamma & pappa, glömde ta kort på dom :P


/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0