Hon släppte nytt hemligt album inatt!

Beyoncé chockade alla när hon inatt helt plötsligt släppte ett nytt album! Beyoncés nya album heter "Beyoncé".

"Jag kände att jag inte ville att någon skulle meddela när min skiva skulle släppas. Jag ville bara att den här skulle komma ut när den var klar, från mej till mina fans" , säger hon om överraskningen.

Spår med Jay-Z och Blue Ivy finns med på skivan! Skivan finns just nu endast på iTunes o köpa! :)
Det är 14 låtar och musikvideor till ALLIHOPA låtarna + några musikvideor till spår som inte ens är med på skivan!


Låtlista:
1. Pretty Hurts
2. Haunted
3. Drunk In Love [feat. Jay-Z]
4. Blow
5. No Angel
6. Partition
7. Jealous
8. Rocket
9. Mine [feat. Drake]
10. XO
11. ***Flawless [feat. Chimamanda Ngo]
12. Superpower [feat. Frank Ocean]
13. Heaven
14. Blue [feat. Blue Ivy]


/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0