Britney Spears "Piece Of Me" world tour!

I fredags så hade showen premiär och det var även en show igår! Jag tror den är jättebra! Jag har satt ihop några bilder ifrån i fredags och igårkvälls shower för att visa er hur bra hon ser ut!
Jag kollade på Setlistan och det är endast med 2 av hennes nya låtar där (?!) , bara "Work Bitch!" och "Perfume" . Och det är även med några låtar som t.ex "Hot As Ice" & "Get Naked (I Got A Plan)" som hon aldrig sjungit LIVE förut och är 6 år gamla från ett gammalt album, så vrf sjunger hon sånna låtar och inte nya då när hon nästan precis släppt ett nytt album?
Och det sägs att hon sjunger LIVE på riktigt denna gång och inte mimar (Y)

Här är iallafall Setlistan:
1. Work Bitch!
2. Womanizer
3. 3
4. Ooops....! I Did It Again
5. ...Baby One More Time
6. Me Against The Music
7. I'm A Slave 4 U
8. Toxic
9. Circus
10. Scream And Shout
11. Till The World Ends
12. Piece Of Me
13. Hot As Ice
14. Boys
15. Perfume
16. I Wanna Go
17. Lucky
18. Stronger
19. If U Seek Amy
20. Get Naked (I Got A Plan)
21. (You Drive Me) Crazy
22. Do Somethin'
23. Freakshow
24. Gimme More!

Jag tror de är en så sevärd show!

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0