Bästa & sämsta dagen

Idag i skolan så började vi 8 och då pratade vi bara och sen kvart i 9 åkte vi hem till våran lärare för vi skulle göra kaffe hos honom & fika (kaffekursch) och han hade VÄRLDENS SÖTASTE KATT!!! och sen åt vi MacDonalds efter, haha fast i killarnas omklädningsrum xD! (vi fick betala själva) och sen hade vi lektion i en timma sen slutade vi, det var de positiva med dagen! Igår måste jag ha tappat min mobilladdare NÅGONSTANS?! och sen så har min skoldator fuckat upp sej totalt så kan typ inte använda den!! så hade inget o göra i typ 40 min (kul?!) men sen kom jag hem och jag hade klädångest på vad jag skulle ha på mej ikväll. Nu har jag precis kollat färdigt på Paradise Hotel och jag hade rätt, det var Emelie och Magdalena som kom tbx. Och dom skulle välja en av dom som skulle få vara kvar o så väljer dom såklart Emelie!!! HATAR HENNE, SÅ JÄVLA FALSK!! Om hon får som hon vill så får hon ju ut Samir nästa gång!! Och killarna blir ju som värsta "förtrollade" av henne och gör precis som hon vill, TILL O MED SAMIR!!! ååh hatar dej!!!
Och vadå att Dorota packade och åkte hem frivilligt?! Älskar henne så sjuukt mer än Emelie!! Dorota var ialf inte falsk!... typ
 
Och ikv så ska jag åka o kolla på Kevin i Linköping, ska bli aaaaas kul, längtar så :D :D :D
 
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0