Blogg.se VS Nattstad - vilken är bäst?

Hej! Längesen jag skev ett "normalt" inlägg, haha om ni fattar vad jag menar:)
Iallafall, jag har tänkt på det så himla länge om jag inte ska byta bloggplats till Nattstad, alltså att flytta hela bloggen dit med alla inlägg och sånt, man kan ju tydligen göra det, jag är rädd bara att något går fel bara och att alla inlägg inte kommer över.. :/
Blogg.se är jättebra att blogga ifrån men det är så segt ibland och massor annat. På Nattstad är det bättre för att t.ex , man ser vart man ligger på blogglistan och det är mycket finare design där och enklare att förändra saker på bloggen där, då t.ex designen och sånt..
Jag tror den är mycket bättre iallafall! Får se när det händer isf! Men jag säger till innan, lovar!:)

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0