Vila i frid mormor!

Din tid var inte inne än, allting som precis hade börjat bli bra nu igen efter operationen.
23.30 i onsdags, 17 april så avled du i din säng efter maginfluensa. Morgonen efter hittade personalen på ålderdomshemmet henne och ringde till min moster. Jag och mamma skulle handlat i torsdags, jag fick ett sms av pappa när jag var påväg till Motala på tåget då han skrev "när är du här?" , jag ringde och frågade om han skulle följa med mej och mamma och handla eftersom att han var på jobbet, han svarade ja. Jag gick av tåget och satte mej i bilden då jag frågade varför han skulle med och handla och han svarade att mormor har gått bort inatt så att mamma inte kunde hämta mej eftersom att mamma var på sjukhuset hos mormor då. Jag blev helt chockad och frågade om och om igen "min mormor?!" . Kände att det inte var sant, varför skulle just hon dö?! Hon som mådde så bra.. stackars mormor...! Jag kan fortfarande inte förstå att det är sant. Jag har gråtit varje dag för det, kommer aldrig att kunna släppa det känns det som nu.. det är så jävla hemskt. Aldrig har någon människa i mitt liv gått bort, det är så himla svårt att ta in. Jag var ledig i fredags från skolan.
Jag kommer att sakna dej jättemycket mormor! Hoppas att du får det så bra som du bara kan få där du är nu! Vi saknar dej MASSOR här nere. Jag vill att du ska komma tillbaka till oss.. du var värd en mycket längre levnadstid än bara 77,5 år. Det kommer aldrig bli som vanligt igen med julafton, födelsedagar och ja, allt. Allt har vi ju gjort tillsammans med dej. Känns som att vi har kommit varandra så mycket närmare den senaste tiden och så händer det här...
Jag tycker det är så himla svårt, blir så ledsen och förbannad när jag bara tänker på att jag aldrig kommer att få se dej igen!! :(
Vila i frid mormor, Jag Älskar Dej!!<3
26 September 1935 - 17 April 2013

 
/love juliiamariahh

Kommentarer
Postat av: SÄÄSSYY

Åh jag beklagar och skickar massor av styrka <3

Svar: tack <3
Juliiamariahh

2013-04-21 @ 21:45:14
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0