Kim Kardashian kroppsmobbad i USA

Reality-stjärnans klädval som gravid irriterar amerikanerna.

Kim Kardashian gillar att klä sej i tajta kläder och höga klackar.
Även som gravid.
– Jag är stolt över min mage och älskar att experimentera med kläder, skriver Kim på sin blogg.


Men det gillar inte modemaffian i USA som gått till attack mot reality-stjärnan i något som mer och mer börjar likna ren mobbning.
Kims kropp och klädstil diskuteras vitt och brett i alla medier och i slutet av mars hade tidningen New York Post Kim på omslaget klädd i en beige kort axelbandslös baby doll-klänning med skärp med rubriken: ”Kan någon snälla tala om för Kim att hon är gravid!”.


 – Folk kan vara så elaka. Det är inte coolt och inte rättvist, säger Kim Kardashian till US Weekly om den senaste tidens påhopp.
– Kourtney varnade mej för att när man får barn eller blir gravid så dyker en helt ny grupp av kritiker upp och de kritiserar allt du gör. Nu förstår jag vad hon menade, säger Kim i tv-showen Good Morning America.
 Hon tänker inte vika sej för kritiken mot hennes klädstil.
– Jag mår som bäst när jag har höga klackar och chica kläder! Lycklig mamma, lycklig baby! säger Kim som avslöjar att hon nu köpt sina första skor utan klack.
– De är så obekväma, suckar Kim i intervjun med Good Morning America.
Men tydligen har den blivande mamman tagit åt sej av kritiken ändå, för nyligen hyrde hon in stylisterna Rob Zangardi och Mariel Haenn som bland annat klär Jennifer Lopez. Resultatet sågs i veckan i Paris, då en ovanligt modest Kim kom i en lös mammaklänning ena dagen och i svarta byxor och en vid blus nästa dag.
Med tennisskor till.


Källa: Nöjesbladet


/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0