Godmorgon!

Hej! Jag är vaken ändå rätt tidigt idag, fast har varit vaken i typ en timma redan, nu längtar jag redan efter frukost & The Sims! Asså Sims är så sjukt roligt, jag har världens roligaste familj typ :) det värsta är bara att jag får så ont i min högerhand när jag suttit förlänge bara.. :/ imorgon är det skola igen då och på onsdag så är vi lediga! Så går 4 dagar denna veckan, älskar när man är ledig någon/några dagar i veckan :D
Och veckan efter det så går jag bara 2 dagar, jag går måndag och tisdag för på onsdagen ska jag på begravning och på tors-fre är alla lediga, så långledigt då med, förlåt att jag inte har skrivit så mycket men har varit upptagen, kram!:)
Tack alla som läser min blogg! Frågestund funderar jag på att ha någon gång nästa vecka också, och ska lägga in bilder på mitt rum också, det gick inte så bra sist jag försökte, satt i 8 timmar och det funkade inte...

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0