VMA's inatt!

inatt så är det VMA's på MTV mellan 2.30 - 4.30 och då känner jag att jag vill sova då så ser på reprisen imorn :)
idag så var det ett litet program om VMA's på MTV som dom bland annat tog upp tidigare år och intervjuvade t.ex Alicia Keys, P!nk och Nicki Minaj som har vunnit tidigare och sånt, One Direction "ledde" programmet och de berättade lite :) och sen så pratade de lite om placeringarna och sånt! :)
 

han har bestämmt platserna, Taylor Swift's skylt som ni ser bakom (är en bild på varje kändis där de blivit placerade) , Tay ska sitta bredvid Lil Wayne :)
 

Tror det var P!nks första uppträdande med "Just Like A Pill" på VMA's för längesen :)
 

Rihanna
 

rösta här!
Alicia Keys allra första uppträdande på VMA's med låten "Fallin" , haha den kände jag igen eftersom att den alltid kommer på mitt musikspel på mobilen! xD
 

En av killarna i One Direction tröck ner den andras huvud i en tårta xD
 

Nicki :)
 
One Direction:

Tay :)

Taylors första uppträdande på VMA's då hon sjöng "You Belong With Me" och var långt bort från scenen men gick dit, var på en spårvagn elr tåg när hon började :)
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0