Kändisnytt: Lady GaGa: "Jag har gått upp över elva kilo"

 

Lady Gaga har för tillfället en betydligt fylligare figur än vad vi är vana vid.
För radioprogramledaren Elvis Duran avslöjar hon att extrakilona ska bort genom att äta hälsosamt:
– Jag bantar just nu eftersom jag har gått upp över elva kilo.
Stjärnan förklarar att det är maten på hennes italienska pappas restaurang som fått henne att öka i omfång:
– Jag älskar att äta pasta och pizza, säger hon och fortsätter:
– Det är så jäkla gott, men jag går upp över två kilo varje gång jag går dit. Min pappa vill att jag äter på restaurangen men jag känner att jag borde gå någonstans där jag kan dricka grönsaksjuice.

Gamla bilder från början av turnéen:

Hon som hade bullemi som ung, det måste vara borta nu.
 
/love juliiamariahh

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0