Jippi , P!nk

Fick Deluxen idag, så nu vet jag vad jag ska göra hela dagen imorn då :D , hehe lyssna P!nk !!
och så en stor besvikelse som alltid med Deluxe-skivor, likadant med Rihanna's Deluxe Edit: Talk That Talk , alltid original-skivorna är gjorda av "plast" och sen alltid Deluxerna gjorde av papper, och sen så går dom att öppna upp jätte mkt,
det är skit-fodral tkr jag. Och sen på den här Deluxen så fick hon typ "gula" ben? :O
aja, mer låtar på iallafall, det är positivt och att den kom så snabbt, hehe!! :D
 
Där ser ni hur det ser ut! Den till höger är ju bäst och det är den vi ska skicka tbx.
nu ser ni ju hur mkt gulare den te vänster är!
Original (<--) & Deluxe (-->)
såhär menade jag med att "öppna upp dom" . så är det lättare att skivan blir repig oxå p.g.a att den ligger i den där röda "about love" .. och mkt svårare att ta ut med!
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0