Godnatt (snart)

Hej! kan berätta lite om dagen fast ni typ redan vet.. antar jag :)
Sov hos Hanna inatt så mamma hämtade mej 06.55 ca från henne för att jag skulle hinna med min buss fem över hemifrån mej. Sen så va're skolan, hade lektionerna Servering, Matte och Engelska idag, sen efter det så tog jag bussen och hoppade av 2 hållplatser efter där jag brukar gå av när jag ska hem pga att mamma stod med bilen och väntade där eftersom att vi skulle tanka, till Jysk,RUSTA och sen till sist MAXI då, sen när vi kom hem så åt vi och sen så kollade mamma och jag på "Mia & Klara" på DVD. Efter det duschade jag, sen kollade jag, mamma och Daniel på "Halv 8 Hos Mej" . Sen ringde Hanna och pratade lite , efter det så orkade jag inte gå ner så jag låg en stund i sängen och spelade spel på mobilen eftersom att jag inte orkade att gå ner (skönt att ligga där ju xd). Sen så gick jag ner typ en halvtimme senare och kollade på "Kockarnas Kamp" med dom 2. Sen när det var pause så la jag in bilder på bloggen sen så fick jag upp och fixade mej för sängen. Sen så låg pappa och jag och pratade i typ en timma och lyssnade på musik på min mobil och nu så ligger jag i min säng :)
Och nu hade jag tänkt sova, godnatt!
Puss och kram.

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0