Trött..

Ligger i sängen och är helt slut efter dagen..! Det är jobbigare än vad man tror, fattar inte hur folk klarar av att ha jobb xD
Ska bli riktigt skönt att sova snart alltså :)
Fick dricks igår, fick 25 kronor och idag så var jag i köket då min lärare kommer in och bah: Du, kom :)
Jag kom och så stod en tjej där och gav mej 14 kr i dricks, hon ville prata med mej (y)
En annan tjej idag sa att jag var riktigt snyggt sminkad, (blir man glad eller vadå va!? :D)
Vi fick stående applåder idag med av gäster pga att det var bara första veckan och att vi gick i ettan och var så duktiga, så jävla roligt!! :D
Sista dagen imorn då.. :(

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0