Dagen.. och lite annat!

Hej! haha måste bara börja med att säga att jag hade fel det där om Solsidan igår, hade fixat mej och satt mej så bra i soffan med mina godis-bilar då mamma sa att Solsidan började nästa vecka, så nej, ni har inte missat de!
Idag så var vi i linköping och där hittade jag en hel del som ni säkert såg på mitt tidigare inlägg ;)
 
Lite speciellt denna veckan då:
Tisd. -
Onsd. - skolfotot 2012
Torsd. -
Fred. - Hanna :D
Lörd. - ut o äta med mormor + släkt på mammas sida
Sönd. - slappa! ... typ, haha xD
 
haha det var inte så mycket då, men det kommer väl :)
 
Idag i linköping så har vi..

1.

2.
 
3.
 
 
först så shoppade vi, sen så gick vi till McDonald's och sen efter det så drog vi till IKEA där mamma och min moster var och så åt vi varsinn korv där, hahaha! xD
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0