Sovit på golvet

Ni vet ju att jag har sovit på hallen i några nätter och igår kväll så kom Hanna hit och så ikv har vi sovit på 2 tunna madrasser som han har längst upp i sängen ni vet? Har lite ont nu när jag vaknade, får nog hitta en bättre sovplats inatt asså, haha! Idag börjar jag två så mamma hämtar mej halv 1 så skjutsar hon mej till Starby :) slutar mellan 9-10 ikväll :) mitt rum är färdigtapetserat btw, så jävla nice vart det, är så glad! Imorn ska vi shoppa möbler till mej på IKEA!! Så det blir nog klart imorn.. ev:) ni får bilder på rummet ikväll! Godmorgon förresten, vaknade för ett tag sen så blir väl frukost snart innan Hanna drar :)

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0