Mensvärk!!

Det är de absoluta värsta jag vet!!!
Jag hade ont hela dagen i skolan igår, fick 1 gång ställa mej och ta det lite lugnt & bara stå stilla. Sen imorse så vaknade jag , kommer inte ihåg om det var vid 4 då jag släckte lampan eftersom att vi bara hade somnat igår. Sen klockan 10 i 8 så vaknar jag av att jag har världens mensvärk och typ nästan tjuter alltså! Ligger i en kvart och sen så går jag till mun byrå och hämtar en tablett eftersom att jag vet att jag har 2 som ligger där. Sen tar jag mitt glas från igår och sväljer tabletten med och den hamnar såhär fel i halsen, nivet?
Jag ligger med ont tills jag somnar igen 5 över halv 9. Sen så vaknade jag ju vid ca strax innan 11 med mensvärk och ligger fortfarande med det nu...!
Haha det ligger lite allt möjligt i min säng xd

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0