Godmorgon!

Ligger nu i sängen, väldigt trött men kan inte somna om igen.. vaknade för ca en halvtimma sen + mer, gjorde då den nya uppdateringen på iPhone :) är förkyld sen igår med, vi gick ju hem till Hanna igår natt :) sorry att jag inte bloggat så mkt på lovet men kommer att göra det nästa vecka mera, fast är ju fortfarande lite på "praktik" i skolans restaurang då, är i kallskänken denna gång då :)
Jag har så fuckin' ont till vänster i munnen , haft så i 5 dagar nu .. (att de aldrig går dän!?) jag har en blåsa där och den gör så att det gör ont i mina tänder längst bak med... jag kan inte äta/dricka på den sidan, knappt prata, jag kan typ inte le på den sidan heller eftersom att jag är så svullen.. (det syns inte att jag är svullen men om man känner utanpå så känns det att jag är de..) jag tog en Ipren på dagen igår och den hjälpte , tog en igår på kvällen, den hjälpte destovärre inte då.. :(
Det är också svårt att hålla munnen stängd utan att få ont, kan i stort sätt inte göra någonting.. :(
Kram, hoppas ni haft ett bra lov+helg!

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0