Fittmorgon!!

Sämsta morgonen i mitt liv eller något!!
Märkte idag att jag aldrig kan göra någonting rätt eller bra, aldrig!!!
Skulle göra hallonsmoothie och vi har ingen yoghurt så gör hallonmilkshake ist, tar fram fuckin' kuk-matbredaren som aldrig funkar! häller i allt och så läste jag fel, trodde det stod 2dl socker så hällde ju i det när de egentligen stod 2tsk socker, hade bara hällt i hallon och socker än så länge så silade hallona och gjorde om och sen hällde i allt annat, då funkar ju matbredaren inte såklart så tar elvispen ist och sen så tar jag för mkt av endel saker så tar mer av något annat tills jag haft i 300g hallon och massor av det andra , as äcklig vart den!! Sen skulle jag göra pannkakor, läste lite fel där oxå med ordningen på receptet så den vart aaas blaskig så de såg ut som vatten fast tunnare då. Tänkte att jag sket i det så att jag tar fram och smälter smör och sånt, sen så blandar jag ihop allt, fortfarande blaskigt men trodde inte att det gjorde någonting så tänkte vispa lite grädde.. trodde jag, min mamma sa i typ förrgår att vi hade grädde (som vi inte hade!!) , då blir jag ännu mer arg! Tänker göra pannkakorna och äta 1 och plasta in dom andra så kunde min mamma ha med dom i matlåda, men när jag häller i den sk. "pannkakssmeten" så blir det hål i den eftersom att den är så tunn, jag tar stekpannan och bara slänger den i diskhon och häller smeten över, nu orkar jag fan inte mer!! Får äta tidig lunch ist!! Fattar ni vad otur jag har!?
Nu har jag ont i huvudet med.. Eftersom att jag fick värsta dampet så råkade en plastskål gå sönder och köket .. ja.. kan säga att de har ju sätt bättre ut.
Ni har väl haft en bra morgon va? <3

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0