Molly Sandéns låt upprör Eric Saades fans

Melodifestivalaktuella Molly Sandén,19, deltar med låten "Why Am I Crying". Låten har uppmärksammats stort eftersom den handlar om uppbrottet från Eric Saade, 21, förra årets Melodifestivalvinnare. Men balladen har inte bara berört - den har även upprört Saades fans. För att hon sjunger om exets smutsiga kläder.

"De tycker att jag är taskig. Jag har gått ut och sagt att han är dålig på att ta upp sina kläder från golvet och det står jag för. Då får han skälla på mej, jag tar den fajten", säger Molly Sandén till Aftonbladet och skrattar. Men mejlpåhoppen är ingenting mot vad Molly fick efter Eric Saades stora hit "Manboy". "Jag hade knappt fått en ond kommentar i bloggen tidigare, men då var det bombat med typ ”Hon ska dö, Eric är min”. Och på Facebook såg jag nog 70 hatfanssajts om mej. Bara ”döda Molly Sandén”, och sen en bild på mej och ett stort kryss. Man bara ja...". Vi hejar i alla fall på Molly, hon är en riktigt duktig sångerska! (källa: aftonbladet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0