Melodifestivalen 2012 - FINAL!

Imorgon så är det ju final av Melodifestivalen 2012 och jag tror ungefär att det kommer att sluta såhär typ:

1: Loreen - Euphoria
2: Dead by April - Mystery
3: Torsten Flinck och Revolutionsorkestern - Jag Reser Mej Igen
4: Danny - Amazing
5: David Lindgren - Shout It Out
6: Lisa Miskovsky - Why Start A Fire
7: Molly Sandén - Why Am I Crying
8: Ulrik Münter - Soldiers
9: Top Cats - Baby Doll
10: Björn Ranelid feat. Sara Li - Mirakel

Molly elr Ulrik kanske hamnar tvärt om med, de är nog ganska lika typ tror jag nog.

haha kul om jag skulle ha väärsta fel, hahah xD

Hoppas:

1: Loreen - Euphoria
2: Dead by April - Mystery
3: Danny - Amazing
4: Molly Sandén - Why Am I Crying
5: David Lindgren - Shout It Out
6: Björn Ranelid feat. Sara Li - Mirakel
7: Lisa Miskovsky - Why Start A Fire
8: Top Cats - Baby Doll
9: Torsten Flinck och Revolutionsorkestern - Jag Reser Mej Igen
10: Ulrik Münter - Soldiers


HEJA HEJA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0