Gårdagen

Igår så fyllde min farmor 75-år!! Grattis i efterskott farmor! och vi var ute och åt med släkten på pappas sida på restaurang igår kväll och sen så åkte vi till min farbror efter och fikade, aja, lite bilder därifrån :)


förrätten


varmrätten (haha hann börja äta innan.. xd)


min faster, farmor, min farbrors sambo o hon som äter är min kusin Jonna :)


Min kusin Ida


Grå tröja: min bror Daniel och närmast min kusin Andreas :)


Min kusin Anton :)


igen






Daniel och pappa


Syskonen


Andreas med sina föräldrar Carina och min farbror




haha Jonna :p


Farmor och Lena


Farmor, Lena och min kusin Jens


haha


Daniel




Jens, Jonna och mamma :)






















Grattis!!


haha Ida tog min kamera och tog kort på mej xD


haha råkade prata samtidigt xxd


Pappa, du kanske ska hålla koll på dina grejer lite bättre nästa gång ist...


haha för annars tar Ida dom! xD


XD












så jävla fint hår!!




hah
















(bakom Jens är min farbror Micke)




väntar på att Tommy och Carina ska komma hem, de åkte efter oss, vi har nu lämnat restaurangen och vi ska fika hos Tommy


vi skulle skåla för farmor, haha skulle ta en bild på farmor, PERFEKT! xd


Jens, farmor & Jonna :)




Farmor, Jonna och mamma :)


Hoppas du hade de bäst igår farmor, älskar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0