Right Now

Sitter i köket, har nästan precis kommit hem ifrån några personer :) var riktigt kul :-D
sitter och spelar Mahjong Titans och lyssnar på Linda Pritchard för tillfället, tänkte checka fb lite bara och se över lite vad som hänt om det är något kul idag :) Idag har jag inga "dagens outfit" bilder, tyvärr. Gör en klänning i slöjden som jag har gjort i typ ett halv år eller något, och den är typ klar nu, ni får se den på den här  veckan, jag lovar,kanske t.o.m. imorn när jag hämtar den i skolan, min lärare skulle bara fixa en grej på den så sen är det klar , och det tar nog inte så lång tid tror jag inte :)
Aja, idag så ska jag väl inte göra något speciellt.. av vad jag vet nu då, gillar inte att vara själv så får se vad som  händer senare :D ska äta strax iallafall, eller när pappa kommer hem :)
Ha de bra! Puss :)

Kolla vad bra det går, haha ^^


/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0