Ullared+Falkenberg!

Jag är jätte ledsen underbara bloggläsare! Men kan berätta att jag i helgen var i Ullared och shoppade en hel del, fast dock då inga kläder typ.. lite tråkigt men hittade ingenting. Jag köpte annat istället, tror jag lägger in det imorn för jag tog bilder med min kamera för "dagens outfit" och på allt som jag köpte där och vafan tror ni att det hände då då.. ? jo, minneskortet satt ju såklart inte i i kameran så alla bilderna är kvar på kameran men dock inte på minneskortet så kan inte överföra dom annars hade jag redan gjort det i fredags som jag hade tänkt eftersom att vi hade med internet dit för att jag skulle blogga och lite sånt men så blev det ju inte.. så lånade mammas mobil och tog kort på min kamera ,vart inte så jätte bra men där har jag bilderna iallafall! ska överföra dom imorn, måste ha lite hjälp bara , vet inte hur man överför bilder från iphone.. haha xD
får lära mej det snart eftersom att jag ska ha en, får ta den när jag vill så tar den om 4 veckor precis innan skolan börjar då :) Sen på lördagkvällen så var vi i Falkenberg och kollade på Stefan& Krister "campa i klaveret" hette föreställningen. Det är nämligen så att min farmor blev typ 75 år i år och hennes present vart att hon skulle följa med hennes barn och barnbarn en hel helg och campa tillsammans! Det har väl varit en bra helg och sånt!
Träffa kusinerna är väl aldrig fel:) och imorgon så kommer min mormor hit och sen min släkt så ska vi grilla och sånt som en annan liten släktträff fast med mormors barn och barnbarn. Kanske kommer bilder från det med.
Aja, först så ska jag se till att bilderna från helgen kommer iallafall först och främst! Ska försöka fixa det imorgon och helt enkelt försöka att blogga mer , lovar bloggläsare! Puss puss ni är bäst :D
 
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0