Stockholm!

Hej! Hemma igen då :) Eller kom hem vid halv sex och nu så ska ni få lite bilder därifrån då :p
 
Dagens outfit för Gröna Lund , måndagen :)
 
 
 
 
 
eller först så gick vi på Vasamuséumet :)
 
Det är en docka :O
 
Gustav Vasa - dockan
 
Sen så gick vi på Aquarium :)
 
 En liten film som jag filmade där :)
 
sen så drog vi till Gröna Lund :)
Hanna innan vi åkte första karusellen Tekoppen, tog bilder i den men inga som jag tänker visa här! :)
 
Vilda musen åkte vi efter :)
 
haha den här bilden bjuder jag på! hahaha xD
tror vi åkte twister här :)
 
Påväg att ut o äta :) väntar på hissen :D
 
där kom den! :)
 
när vi kom hem :)
så, tänkte ni fick se hela outfiten :p
 
Idag då :)
Innan vi skulle shoppa!! :)
 
Det var väl alla bilderna jag tog där + min shopping oxå då, men det lägger jag in i ett nytt inlägg istället, puss!
hade det jätte bra iallafall :)
 
karusellerna jag åkte igår då (i ordningen):
 
1. Tekopparna
2. Vilda Musen

3. Jetline

4. Flygande mattan

5. Kvasten (den åkte jag själv)

6. Extreme (den åkte jag oxå själv i)

7. Insane (den åkte jag oxå helt själv och kan säga att det var den värsta jag någonsin har åkt ! XD)

8. Twister
 
/love juliiamariahh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0