Kändisnytt: Lily Allen ska vara med på P!nk's nya skiva? - True or not!?

 
Sant eller inte? Jag tror inte på det iallafall eftersom att på sin twitter så skrev hon "What?! I've never said I should make a new album" och sen så har hon precis fått barn, fortfarande otränad och visar sej typ inte längre och sen så har hon sagt att hon inte vill hålla på med musiken på ett tag (2010-) och tror hon sa 5 år framåt, alltså 2015 och sen så har ingen skrivit något om det. Så ja,jag tror det är en lögn.
 
Mera fakta än där jag hittade det! Så antar verkligen det är sant, lovar om några dagar kommer ni att få höra det här från någon annan än mej kanske t.o.m. från Posh24 som jag läser t.ex ! :)
http://destroythedisco.com/pnk-the-truth-about-love-deluxe-tracklisting/
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0