Gjort kategorier på bloggen!

Satt hela dagen igår och ca 2 timmar idag med att gå igenom alla mina inlägg och lägga in kategorier till alla mina inlägg så det blir lättare för er att läsa om ni bara är intresserad av någon speciell sak på min blogg t.ex mina outfits, kändisarna eller min skolgång :) Tack så mycket för att ni läser min blogg, är så tacksam! Förlåt att jag inte har skrivit så mycket på sista tiden, jag är lite dålig på de, jag vet.. men ni ska få bilder typ imorn från när jag var hos en kompis i måndags med Hanna, så det är filmer & bilder :) Lägger nog förmodligen in det imorgon och sånt ! :)
Just nu så sitter jag och lyssnar på Enrique Iglesias, då går tiden fortare för han är ju så jävla bra! Är oxå hos Hanna just nu :) Ikväll kanske vi går ut eller så sitter vi vid datorn, jag vet inte det än :) Kram!!
 
Mina kategorier hittar du häär! Den jag har strykt över är helt ointressant, gick inte att ta bort den kategorin, tyckte inte om den och den känns lite onödig oxå! Ska ta bort den sen när det går, prövar väl nu :)
 
Så här fick jag sitta och göra HELA tiden, kryssa i för en kategori, komma till första sidan och sen gå till sidan jag var på (gick ju inte att söka på numret heller!) och kryssa i för nästa kategori, och sen hålla på så i 93 sidor, fatta attt det tog tid, haha! xD
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0