Bilder från helgen!

Nu så kommer lite bilder ifrån helgen då :)
Dagens outfit fredag precis innan vi åkte :)
 
Dagens outfit lördag :)
 
På lördagen på dagen så spelade jag,pappa och min bror golf! jag förlorade och pappa vann och bjöd på oss på glass :)
 
Senare på kvällen så var hela pappas sida ute och åt på Harry's :) tänk att denna kostade 215 kr, det är ju sjukt att man får så lite för så mkt pengar, fast orkade ju inte allt sen iallafall xD
 
haha Dannes sos ! xd
 
Sen så drog vi till teatern i Falkenberg :)

Mamma tog lite bilder på mej där :)
 
Kusinfoto!
 
I väntan på att det ska börja...
 
haha det hade inte ens börjat än, hahahaha xD
 
Sen när det var pause så kollade jag och mina kusiner på dom där bak då dom satt och fikade, haha :)
den blonda tjejen som var med kollade två gånger på mej när vi stod där och tjuvkollade på dom xD
man ser dom inte så bra men men :)
 
efter 2,5 timmar när dom tackade för sej på scenen :)
 
Sen så drog vi hem på söndagen på morgonen! :)
 
Min ullared kasse :)
 
 
Hannas presenter :P
 
Precis innan vi skulle in på det där i Falkenberg så hade Stefan en egen liten "show" med några folk så vi stod utanför och kollade lite :) Jag filmade lite :)
(fast man ser honom typ inte)
 
Sen när vi kom hem så fick Hanna sina grejer :)
hon blev så glad!
 
ska försöka komma ihåg det hon fick, hmm..
 
Iphone skal, schal, en bh, en bikini, 3 par trosor, 2 nylonstrumpor, 2 par leggings, en tröja, ansiktsmask (kall) , en typ dekorations bild som man ska ha på datorn, kommer inte ihåg mer :)
 
Min shopping får ni se i nästa inlägg!;)
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0