Prao Dag 1-2

Hejjsan! :)
sorry för att jag inte skrev något om igår men jag orkade helt enkelt ingenting, var jätte trött när jag kom hem. och idag.. HELT SLUT! haha och det är bara tisdag, men ändå! aaas kul :-D
igår så gick vi till skogen med dagiset, hmm... de var väl det ända som var speciellt med igår tror ja?..
och idag så var det aas kul! fick fotografera barnen när de badade och sånt, och idag hade jag rast med, haha hade inte det igår, eller jo i ca 10 min sen kom ett barn och ville att jag skulle läsa för henne. och idag tog jag en halvtimme och bara lyssnade på musik i personalrummet (bara jag där). Och sen idag så fick jag klä på två 1/2-åringar kläderna efter de badat, och jag som aldrig har gjort det förut på ett barn, och det blev en riktig match för mej! haha åtminstonde när jag skulle klä på "tjejen" (tänker inte nämna några namn) som hon vred och hade sej. och när jag skulle ta på "killen" utekläderna förut, haha jag lekte och "jagade" honom typ precis innan och sen när jag skulle ta på honom så trodde han att vi fortfarande lekte... underbara dagar iallafall, och underbara barn!
Måndag 07.30 - 16.00
Tisdag 07.30 - 17.10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0