OMG! jag hittade de!!!

När jag var liten då kollade jag JÄMT på Nickelodeon, och då var det "All That" med t.ex Jamie Lynn Spears, det var bra kommer jag ihåg. Kommer ihåg just EN grej därifrån, och det var just det här när det var som typ "trailer" för serien på nickelodeon, fick aldrig se detta i programmet fast jag väntade och väntade och ville det jätte gärna, fick se det för första gången idag då, fast det jag kommer ihåg att jag bara ÄLSKADE var 0.50 när hon gör så med huvudet, älskade det! och det var det ända man fick se, inget mer, bara den meningen "I'm not a girl" sen visade de något annat ifrån serien, just där var det! :) haha jag är konstig jag vet, men älskar det! :D
trodde aldrig jag skulle hitta de, men de gjorde jag efter en stund nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0