Dag 3

Hej! idag hinner jag inte skriva så mkt, ska åka iväg (precis som igår).
idag var det skiit kul på dagiset och vi dansade och sjöng, haha jätte kul! och jag bytte blöja (kissblöja asså xd) för första gången idag, har aldrig gjort det på något barn förut, haha, det gick bra :) det blir bara roligare och roligare för varje dag som går.... och jag som ska hem på fredag.. idag var jag ifrån
07.20 - 17.20 , var med och stängde idag o plockade iordning så fick jag sjuts hem av en fröken (känner typ henne, elr känner typ alla fröknar där).
det var as kul iallfall! längtar tills imorn, hihi:D
aja, nu mst jag dra, pappa sitter ute i bilen och väntar, ha de bra, puss!

/julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0