Mysig kyrka

Sitter i Mjölbys kyrka nu, börjar 8 här. Kom hit för ca över 30 min sen och kyrkan var låst så har gått ute bland gravarna och letade efter kyrkan för trodde att det här inte var kyrkan pga av att den var så liten, det här är nog den absolut minsta kyrka jag sätt. När jag letade ute förut så gick jag upp för några trappor för att jag såg att det fanns en såndär informationstavla med karta, hade precis börjat läsa då den slocknar bah.. tack! Sen så gick jag ut från kyrkogården och sen in och såg en person.. som sen gick in i ett hus, bah fan... men så öppnade jag på baksidan så såg jag såndär likkista så gick jag till vanliga ingången och den var öppen, man ser den rakt in, aja, nu ska jag vänta på alla andra som kommer runt 8 :)

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0