Min dag

• Först så kom jag till skolan klockan 5 i 8 och fick gå runt och leta efter någon med passerkort
• 08:15 kom 2 från andra klassen så jag kunde gå in och hänga av mej
• Sen gick jag till caféterian och åt frukost
• Sen klockan 9 så började lektionen, gjorde 2 ölprov (glömt öva till proven)
Han sa också att jag kunde kommit mellan 9-10 om jag ville, så kunde tagit bussen vid 9, synd att jag inte visste det dagen innan.. :/
• Var klar med provena halv 10 och då slutade lektionen, så vi har nu håltimma tills matsalen öppnar om 45min
• Nästa lektion (matte) börjar 11.40 ..
• Matten slutar klockan 1, ska egentligen sluta klockan 14.35 idag men engelskaläraren är sjuk och idag fanns ingen vikarie så slutar då
• Fast eftersom att jag inte klarade grönsaksprovet förra månaden så aka jag göra omprov då (omprovstiden är egentligen klockan 15.00 men min lärare var snäll och flyttade den för de som ska göra omprov :D)
• Tar bussen 13.30 hem, ska försöka hinna med den, får göra provet fort :)

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0