Madonna hotade fans med att lämna konserten!

"Det är folk som röker just nu," sa Madonna ilsket under sin show i Santiago, då hon märkte att fans tänt cigaretter. "Om ni tänker röka cigaretter, tänker inte jag göra en show. Ni bryr er inte om mej - då bryr inte jag mej om er. Okej?" Och då hennes fans bara fortsatte puffa på sina cigaretter, la hon till: "Ska vi köra det spelet? Jag skojar inte. Jag kan inte sjunga om ni röker, entiendes?". När att någon från publiken skrek "Vi älskar dej", svarade Madonna: "Om ni älskar mej så rök inte. Ingen rökning! Ni tittar på mej just nu medan ni röker era cigaretter, som om jag vore en jävla idiot."

Hmm, förvirrande, eftersom hon faktiskt röker en cigarett själv i sin "Girl Gone Wild" video som släpptes tidigare i år..?! Men det är faktiskt inte första gången som Madonna hamnar i trubbel med fans under sin MDNA Tour! Tidigare i år, i Miami, buade ilskna fans åt henne när hon intog scenen tre timmar senare än planerat.
Källa: Posh24

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0