Fryser!

Skulle duscha nyss, skönt det var också då! Kom in och det var aas kallt, duschade på 5 min (jag som brukar ta minst 20-40min på mej att duscha). Det var aas kallt, kunde inte duscha då, så det var nog den snabbaste gången jag duschat tror jag! Är hungrig... imorn är det jul! Sitter och borstar tänderna nu, precis haft länkbyte som ni ser i inlägget under, ska beställa imorn, trodde det skulle bli idag, men glömde det.. imorn är det ju tyvärr sista avsnittet av julkalendern också.. tycker det är lite synd fast den inte är så jättebra, vart as glad att alla gamla skådespelare var med igen, man satt ju bara och väntade på det, den ända jag trodde inte skulle vara med var Dioda men hon var det iallafall, hon har blivit sjukt fin och Astrid, har blivit så sjukt snygg tycker jag! Tjuvarna saknas bara, sen har alla gamla varit med, men dom kommer nog inte. Ville ju att Klara skulle vara med mera (mäklaren i början).
Skriver mera senare :) Kram
 
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0