Fältskog klar för superduett!

Agnetha Fältskog satsar stenhårt på sin comeback. Nöjesbladet kan nu avslöja att den skygga sångerskan spelat in en duett med en världsstjärna från en betydligt yngre generation.
– Gary Barlow har skrivit en duett och sjunger den med Agnetha på hennes nya album, berättar en källa med god insyn.
Det är 25 år sen ABBA-stjärnan senast spelade in ett album med nyskrivet material.
För drygt åtta år sen släppte hon coverskivan ”My colouring book”. Men för sin comeback på 2010-talet har Agnetha Fältskog kallat in det verkligt tunga artilleriet.
Nöjesbladet kunde som första tidning i världen redan i oktober avslöja att Agnetha Fältskog gått in i studion med svenska superproducenten Jörgen Elofsson för att spela in ett nytt album som kommer släppas på skivbolaget Universal.
Agnethas talesperson Staffan Lindé bekräftade då samarbetet men hänvisade till Elofsson för mer information.

Elofsson har tidigare arbetet med världsstjärnor som Britney Spears, Westlife och Kelly Clarkson och nu alltså med den allra mest hemlighetsfulla av Sveriges största världsartister.
Nöjesbladet har upprepade gånger sökt Jörgen Elofsson under hösten och vintern.
– Jag är i Los Angeles, du väckte mej, det är mitt i natten, svarade han i november innan han la på luren.

– Jag vill inte prata med dej. Jag har inte tid, jag sitter i studion, ring senare, sa Jörgen Elofsson i mitten av december när han var tillbaka i Sverige men vägrade sen att svara i telefonen.
Nöjesbladet har fortsatt att söka Jörgen Elofsson utan resultat.
Inte heller Agnetha Fältskogs ekonomiska talesperson Staffan Lindé har svarat på upprepade telefonsamtal.
Källa: Aftonbladet

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0