Lite i veckan!

Hej! vet att jag inte skrivit så mkt nu... igen då (hehe :$) .
Men i torsdags så spelade jag, Hanna och hennes familj minigolf, gick faktiskt riktigt bra för mej, var jätte kul oxå,fast jag och Hanna kom iförsej sist haha xD men ändå det skiljde inte så många poäng iallafall (y) - lovar!
och efter det så åkte vi och åt glass. Ikväll så har mamma och pappas kompisar varit här och grillat och lite sånt. Just nu så sitter Hanna och jag hemma hos mej och jag läste precis lite om kändisarna och fick veta ett och annat :) t.ex vad Lady GaGa's nya album ska heta, det ska heta ARTPOP som hon oxå har gjort en tatuering till på sin arm :) och idag så läste jag lite kändisar på instagram och hittade Lily Cooper's!! hon tog ju bort sin twitter som jag tyckte var jätte synd och tänk att hon hade instagram, vad glad jag blev! så hittade en bild på henne och P!nk (säkert en bild till deras nya singel som ej har släppts än) , kan lägga upp den i samma inlägg om ni vill det ;)
Aja, inatt händer väl inte så mkt. Imorn kommer min efterlängtade bror hem! träffade honom senast i december under julafton och någon dag efter det oxå, han bor i göteborg och jobbar HELA TIDEN så han har aldrig tid att komma hem tyvärr.. men han skulle stanna i typ 3 dagar eller något, han kommer hem imorn vid ca 12, då har jag nog inte än vaknat tror jag inte, haha! han kommer att få en kram direkt iallafall :D
Aja, nu så ska jag nog inte göra så mkt, fortsätta lyssna lite på musik och kolla runt lite på internet tror jag bara. shit det är ju bara en vecka kvar tills skolan börjar! nu börjar man ju bli nervös och sånt med, hah xd
skriver imorn! kram:)
 
kul med en ny bild på Lily oxå förresten, hoppas de gör musikvideo oxå! Finns en till bild på Lily på hennes instagram oxå, fast det är bara på ansiktet, ingen på kroppen. fast på denna bilden ser hon inte gravid ut på? hoppas hon isf är gravid i videon! :D
tänk att mina favvo-artister gör låt tsm :)
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0