sry för dålig update...

Jag har helt enkelt inte tid för att blogga varje dag, men från och med idag så lovar jag att jag ska försöka blogga nästan varje dag (helt exakt varje dag, flera gånger). Aja, nu så har jag påsklov och nu så ska jag gå upp och fixa i mitt rum och byta rent i sängen och lite sånt och duscha så jag känner mej lite fräsch! Senare idag så har jag inte planerat riktigt vad jag ska göra. Shiet vad tråkigt väder de är oxå, vill ha det varmt ute som de var för typ 2 veckor sen då man kunde sitta ute i shorts och linne på baksidan med 30 graders varmt.. aja , hoppas det kommer någon sommar snart annars får jag damp.. vill inte ha mer SNÖ! aja, ska vara lite positiv nu, haha :)
Undra vad ni ska hitta på för något idag då, ni kanske inte har det lika dåligt väder som jag har det här.. Hoppas ni har det bättre, nu ska jag dra. Ha det bra, puss!!!


/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0