Jävla skit! Inte nu igen!! ...


Torsdagen vecka 15 (nu är det vecka 17) fick jag verkligen skit ont i mina öron och fick tinnitus och när jag böjde mej ner så gjorde det ont och jag hörde verkligen INGENTING och sen på måndagen (vecka 18) så åkte pappa och jag till sjukhuset och kollade vad det var, och då var det öroninflammation som jag hade på mitt vänstra öra och då så åkte vi till Apoteket och köpte penselin som jag skulle äta i 5 dagar, började vid lunchen med dom och slutade använda dom på lördagen sen. Och sen idag så var jag på sjukhuset igen och då fick jag reda på att jag hade urinvägsinfektion så jag får nu äta penselin igen då, fan  vad jobbigt då... men dom här var gula, haha coolt! xD
men aja, ska äta tills på lördag igen då (5 dagar som förra gången).
Ja, vad tror ni det är för fel på mej nästa måndag då?!
och jag sa till min läkare att jag precis slutat med penselin och hon bah "jaha :O" värsta förvånad eller något, är det farligt att äta tabletter för ofta tänkte jag ju då.. aja nu så ska jag till skolan :)

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0