Godmorgon!



Vaknade för ca 45 minuter sen, har legat kvar i sängen, fixat mej, gjort frukost och läst posh.
Idag så har jag tänkt och inte göra någonting typ, ska gå ut och gå strax min mobil är färdigladdad, den var nästa död när jag vaknade imorse. Igår kunde jag inte skriva något mer eftersom att det blev klockan kvart i 2 ca som jag gick och la mej. Det råkade bli två filmer istället för en och sen så duschade jag jäättte länge.. :p
Kollade ju på filmen Heavy Petting, den var as bra och skit rolig, så verkligen ett filmtips från mej! Malin Åkerman är verkligen en jätte bra skådespelerska, fast hon är så ful ibland bara.. men hon bjuder på sej själv i alla filmer iallafall. Sen efter så kollade jag på en som jag har sätt förut, Herbie, haha hittade den när jag rensade lite filmer och ville bara kolla en stund på den medans jag rensade filmerna, har inte sätt den på minst 2-3 år, den är så jävla bra asså! Och sen så råkade det bli som så att när jag var klar med att rensa filmerna så la jag mej i sängen iallafall och kollade färdigt på Herbie. Det känns konstigt att kolla på film och skratta helt själv (eeeh?) hahaha :) aja. Nu så äter jag frukost,obo'y och macka (gott!). Jag har på mej svarta leggings och ett turkost ginalinne och har en sidfläta i mitt hår :) Aja, nu så ska jag äta klart och sen ut och gå. Ha det bra, skriver sen, pusss!


asså kolla min katt!! han lågsåhär när jag vaknade imorse, aww :)!



/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0