Bilderna från Polen!!

Eftersom att jag höll på att lägga in bilderna redan då internet slutade funka kanske inte alla bilderna kommer idag, för jag orkar egentligen inte lägga in alla igen eftersom att jag redan hade gjort det!!!! :@ (shiet vad irriterad man kan bli då!!!) hmm.. vad skrev jag till alla bilderna nu igen då?!!!?!???!
För nu kommer jag lägga från dag till dag istället, för det skulle vara liite väl jobbigt om min dator skulle knulla sej själv när jag hade lagt in från flera fucking dagar!!!

Aja. Eftersom att min kamera dog när vi var på Auswitch så fick jag låna en lärares (tack gode gud!!) , och sen så hade jag inte med mej laddaren till resan så fick låna Jennifers kameraladdare senare (tack!!) så jag kunde ladda den till de andra dagarna, hade varit rätt jobbigt annars eftersom att vi bara var inne på dag 2 i Polen. Så idag när mamma och jag var i stan så åkte jag till skolan och hämtade bilderna av läraren så det är därför jag ej har kunnat lägga in bilderna från resan än om ni nu undrade. Shit vad dåligt humör jag vart på nu...
Kommer inte ihåg all skit jag skrev ens en gång på alla fucking kuk-bilderna!! :@

NU HÄNDE DET SÅ 2 GÅNGER!!!!!!!!!! FÅR RYCKET PÅ DE!!! HÄNDER DE SÅ EN GÅNG TILL SÅ SKITER JAG I O LÄGGA IN NÅGRA FUCKING BILDER FRÅN POLEN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0