Skitdag...

shiiet! i lördags så fick jag panikmensverk och mådde illa så jag spydde! och imorse vid tjugo i sex på morgonen så vaknade jag av att jag fick världens jävla ont i magen igen.. ! det gick över efter 40min och så gick jag upp och tog en ipren och då hade jag lite ont i magen just på vänster sida längst ner! :O . och sen i skolan precis innan lunchen på engelskan så fick jag så ont igen! shieet trodde jag skulle dö! :( har aldrig haft så ont i magen som i lördags och idag... har lite ont ibland nu, men just nu så har det lugnat sej, men det kommer väl snart tror jag nog.. hämtade ut mitt legg idag hos polisen och sen så hämtade jag en klänning till Hanna som min bror har beställt från Thailand. jag köpte oxå en prinsesstårta som var jäätte god!!
jag ska sova hos Hanna inatt (precis som igår) så jag ska dit senare, ska äta mat nu. pusshej!


ps: fick ett getingbett igår med som gör ont som f*n och sticks & kliar så jag blir galen!! :'(

där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0