Dagens outfit


Linne: Ullared
Jeans: JC
Skor: Din sko
Peace ring: Ur&penn
Peace örhängen: ?




vet inte hur länge jag kommer orka fotografera mej själv på morgonen (dagens outfit) , vi får se hur länge jag orkar, ni märker ju när jag slutar eller slutar kommer jag ABSOLUT inte att göra! men kanske bara trappa ner lite grann på de bara, men det är ju bara ett kanske! men ni kanske får andra bilder på mej då ist :) kanske inte så kul att se mej på badrummet varje morgon med olika kläder.. men aja, hoppas att ni tycker om mina bilder!
men jag kommer nog hålla på i några månader att lägga in regelbundet iallafall tror jag, i vinter kanske det inte blir så kul med tanke med att jag kanske inte hinner ta kort och sånt eftersom att jag måste till bussen tidigare då, och jag går ju inte upp fem varje morgon, har blivit lite dålig på det nu i typ tre dagar... men aja, glad att ni läser min blogg! jag ska också börja skriva lite mer vad jag gör om dagarna så det inte bara blir "dagens outfit" över hela min blogg! det kanske blir bilder i helgen från liseberg, man får ju iallafall hoppas! kanske träffar någon av er där? haha :) aja, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0