Godmorron

Hej! vaknade kvart över åtta, så en halvtimme sen. jag har kollat på en film som jag började kolla på igår men så var den 2 timmar lång och klockan blev halv 2 så jag la mej ist och kollade 20 minuter på den nu imorse istället, det var "How To Lose A Guy In 10 Days" den är riktigt bra! nu ska jag äta frukost, mamma håller på att koka ett ägg till mej :)
snart ska jag ju börja fixa mej (efter frukosten asså) och sen så ska vi ju åka dit... jag orkar inte!! (för tillfället) , men det blir nog roligare senare tror jag nog! ska försöka få McDonald's till lunch idag när vi åker därifrån, haha ;)
aja nu ska jag väl äta, ha de bra, pusshej / julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0