Gladast i världen!!! :D

Jag har sätt en film hos en kompis på deras programbibliotek på canal + för ca ett ett år sen (kanske lite mindre) och den var aaas bra! och sen för kanske 6-7 månader sen så togs den bort därifrån och jag visste inte vad den hette! snacka om störande!! så jag har frågat massa folk och ingen har vetat vilken det är när jag har berättat. och förut när jag kom hem ifrån stan så sökte jag på google...

och jag bah vart väärsta glad för att jag hade hittat den och jag visste att fodralet såg ut såhär o allt! sen kollade jag på trailern.. jag hade blandat ihop filmerna.. det här var ju en annan som har försvunnit som vi sätt på.. fan oxå! :(


och då sökte jag på detta, och då hittade jag den! jag som har letat efter den så jävla länge och behövde bara söka på det och hitta den! så sjukt jävla bra film!! och då vill jag ju såklart köpa den me...


Den fanns!! ... och så typiskt "titeln är slutsåld och har utgått ur sortimentet. Out of stock" .. men de viktigaste är iallafall att jag har hittat den! världens bästa skräckfilm (den och "Paranormal Activity 1&2)
Fast jag tror att jag kmr ihåg att den slutade så konstigt/dåligt .

oj, filmen heter förresten "Amusement" . den verkar inte så bra på trailern kanske men den är skiit bra! den verkar lite töntig på trailern, men lovar, de är den inte, den är ganska läskig.. av vad jag kmr ihåg? haha ;)

lite bilder + trailern:












fodralet som var på canal + programbibliotek, de var nog drf jag blandade ihop de med det andra fodralet längst upp, för jag visste att de inte var någon clown på fodralet, utan att de var lite brun/grönt sådär
















en av tjejerna ramlar ner och dör








Huvudrollen typ: Katheryn Winnick


Andra tjejen:
Laura Breckenridge


Sista tjejen: Jessica Lucas

så DEN HÄR filmen rekomenderar jag starkt att ni ska se!
*Bara ni inte har clownfobi
*eller är rädda
Trackback
RSS 2.0