Lily Allen har äntligen fått sin bebis!

Vi är överlyckliga för Lily Allen, och det är hon garanterat också, för efter oräkneliga missfall och en hel drös hjärtsorg... Har hon äntligen fött en frisk och kry liten bebis! Nyheten avslöjades på ett lite okonventionellt sätt då Lilys ex-pojkvän, DJ:n Seb Chew i fredags postade på sin Twitter, "skickar kärlek till lily, sam och mini cooper....... JA".

Lily har faktiskt inte bekräftat nyheten själv än, men källor säger att det blev en flicka och Lily postade ett milt kryptiskt tweet, "Totalt Fantastiskt" precis innan Seb Chew lade upp sitt.

Njut av föräldraskapet Lily! Bra saker kommer till dom som väntar!
källa: posh24

shiet vad gla jag blev! de har gjort min dag asså!! GRATTIS!!!!! :D
så glad för eran skull!! <3
lycka te nu, ni kmr bli bästa föräldrarna! (A)

ps: det var ju de jag sa! den 14e skrev jag "ska Lily Allen ha barn nästa vecka?" för att jag räknade ut de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0