Dagen

Idag så har jag bara varit i skolan och sen efter så satt jag lite på stan, det var så varmt! efter de så åkte jag hem och här är ja! jag är väldigt trött idag må jag säga, usch, jätte trött!! och igår kväll så var de premiär för mej och Hanna att bada i år då! haha vi badade i våran swimmingpool , det var ca 24-25 grader, men sen började de blåsa så vi gick upp, det blir nog mer bad i helgen, min kusin och hennes familj kmr och kanske Hanna också då. och sen på söndag så är det dags för Barndagen i skolan då! jag är så spänd och nervös!! haha :) aja, nu så ska jag väl sitta vid datorn en stund. solen har ju gått i moln, men börjar komma tillbaka nu. jag ska oxå fixa facebook idag tror jag nog, haha kmr inte fatta ett skit!haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0